Predah nije dugo potrajao. Samo tjedan dana nakon što je družina doživjela avanturu u gostima bega Ali Mehmeda koja ih je dovela u sukob sa lopužom Barabanom i njegovim hajducima, meštar Aziz je pripremio novi zadatak za svoje zaposlenike. Ipak, nešto se oko ovog zadatka doimalo drugačije. Nešto u glasu starog trgovca odavalo je posebnost ovog zadatka dok je družini davao nove upute. Azzarabizi Jabbar Ibn-Hayyan, inače vrlo staložen i odmjeren čovjek sada je bio vidno uzbuđen i pun poleta poput kakvog nestrpljivog dječarca. „Salahudinova svjetiljka!“ odgovorio je uzvikom uz široki smiješak na pitanje družine koji predmet odlaze pronaći ovaj put. Iznimno moćan predmet koji je godinama tražio kroz labirinte legendi i izgubljenu povijest konačno je bio nadohvat ruke.
Tako se družina zaputila u još jednu tešku i napornu misiju. Kroz suncem opečene goleti Zarkadana gdje surova vrućina pali sve nesretnike koji u njoj zalutaju, preko brijegova Rezesa što vrve opasnim čudovištima koja vrebaju u zasjedi pa sve do velebne planine Alam-Khazir gdje su konačno na samom vrhu, nakon mnogih nedaća, u gnijezdu divovskih rocova pronašli čarobnu svjetiljku po koju su poslani.
Sada konačno u njegovim rukama nakon desetljeća potrage Aziz mora samo izreći tajnu riječ i lampa će se aktivirati. Što slijedi dalje pokazat će Azizu i družini što može biti vrijednije – priča koju predmet posjeduje ili priča koju predmet tek mora ispričati…
Napomene
Salahudinova svjetiljka je treći dio trodjelne mini-kampanje Pijesci Saladhara inspirirane arapskom mitologijom i folklorom. Igrači koji sudjeluju na više session-a mogu igrati iste likove tokom ove mini-kampanje ukoliko to žele te će imati prednost pri odabiru charactera na početku sessiona. Ponijeti papir i olovku, vlastite kockice tko ih ima te dobro raspoloženje.