Legende govore o Al Ashrabu, izgubljenoj palači duboko u pustinji Zarkadana. Velebnom zdanju od mramora, mjedi i slonovače. Pozlaćenih kupola, bujnih vrtova i bazena u kojima se prelijeva kristalno čista voda po mozaicima tirkizne i plave boje. Vjeruje se da je to davno zaboravljeno mjesto izgradio bogati vezir i ono je ubrzo svojom velebnošću privuklo najbolje umjetnike i mislioce tog doba. Al Ashrab je bio mjesto prosvjetljenja i ako je vjerovati legendi, privukao je pozornost samih bogova koji su blagoslovili vezira zlatom, darovima i mitskim bićima koja su ispunila prostorije palače. Ali u svojoj oholosti, vezir je dao zaklati jednog shadhavara, biće slično jednorogu te od njegovog roga napraviti flautu kao dar za svoju voljenu. Bijesni zbog te uvrede, bogovi su kaznili vezira i bacili strašnu kletvu u kojoj je Al Ashrab zatran u pijesku i osuđen na zaborav. Danas se poneki putnici što prolaze pustinjom kunu da su vidjeli izgubljenu palaču iz Zarkadana samo da bi se pokazalo da se radilo o iluziji koju je vrućina odigrala na njihov um. Al Ashrab ostaje vjekovima nedostižan za sve, ali ne zadugo. Ne i za velikog Azzarabizija. Vrijeme je da Flauta iz Al Ashraba pronađe mjesto u njegovoj zbirci…
Napomene
Flauta iz Al Ashraba je prvi dio trodjelne mini-kampanje Pijesci Saladhara. Igrači koji sudjeluju na više session-a mogu igrati iste likove tokom ove mini-kampanje ukoliko to žele te će imati prednost pri odabiru charactera na početku sessiona. Ponijeti papir i olovku, vlastite kockice tko ih ima te dobro raspoloženje.