Vračev šegrt i znaci Sudnjega dana
Popunjeno 4/4 mjesta
Godina je Gospodnja 1324. Samobor je miran i uspješan slobodni kraljevski grad, malo mjesto gdje se svi poznaju, zaštićen milošću Božjom i kraljevom. Naravno, ako ne spominjemo vrača koji živi povrh brda, u zamku koji se nadvija nad Samoborom. Svi znaju da on čara i baja u najdubljoj noći, priča s raznim vilama i vrazima, a vjerojatno i štuje samoga Đavla. Ali o tome se ne priča u pristojnome društvu, građani ignoriraju njega, a i on njih.
No, prije tri dana, vrač je točno u ponoć odjahao van grada, ostavivši mračni zamak u rukama svog učenika. Dva dana kasnije - sinoć u trenu kad je sunce nestalo iza brijegova - sve je pošlo po krivu. Zlatni križ pao je sa zida Crkve Svete Anastazije i razbio se na tisuću komadića. Vrisci i krici cijelu su se noć čuli iz zamka na vrhu brda. U srcu srpnja, brijeg na kojem je zamak prekriven je snijegom i ledom, a komadi zamka otkidaju se i padaju prema gore.
Ukoliko ovo nije početak Sudnjega Dana, sigurno je predznak istoga, složili su se okupljeni građani na glavnome gradskome trgu. Ipak, mala ali hrabra grupa građana odučila se popesti do zamka i istražiti situaciju prije nego se potpuno otme kontroli. Na vašu nesreću, to ste baš vi. Jeste li spremni suočiti se sa vradžbinama koje vas očekuju i spasiti Samobor od toga da ga proguta tama i zlo, te vaš svijet skonča?
Napomene
Igra se Call of Cthulhu 7e, u svojoj Cthulhu Dark Ages varijanti. Nije potrebno poznavanje sustava ili grada Samobora, iako nije na odmet. Svijet u kojem se igra odvija baziran je na stvarnosti, ali odvojen od nje. U ovom svijetu, magija zaista postoji, a svijet je mračniji nego kakvim ga zamišljamo. Igra će sadržavati određene elemente horora.
Likovi će biti napravljeni unaprijed i potrebno ih je samo izabrati. Pravila će biti objašnjena na početku igre. Sa sobom je potrebno ponijeti olovku i po mogućnosti 1d100 (odnosno dvije prikladne d10). Ukoliko niste u mogućnosti, Keeper će imati ekstra kockica i olovaka pri ruci.