Iz sjene prokletstva dolazi Svjetlost, no prije nego svane, duhovi prošlosti moraju se suočiti s onima koji ih drže u okovima.
Nakon uspješne infiltracije Bala Orzhovskih žrtava i oslobađanja Principe Astorove iz kandži Mračnog Anđela Nemosa, čuvari su dobili ključne informacije o lokaciji tajnog samostana Kulta Gospinog Svjetla. Astorova je, zahvaljujući uvidu koji je stekla dok je bila pod kontrolom zlog anđela, otkrila gdje se nalazi sjedište Kulta i time omogućila priliku čuvarima da zadaju ozbiljan udarac mračnim silama.
Callea Izlazećeg Sunca saziva čuvare kako bi predstavila novi plan. Misija je jednostavna u svojoj srži, ali izuzetno opasna: infiltrirati se u kultno sjedište i prikupiti sve informacije koje bi mogle otkriti dublje slojeve kulta i njihove planove. Ovo je prilika da čuvari napokon zadobiju prevagu u svojoj borbi protiv kulta i spase zatočenu saveznicu, Lillu Vesk.
Callea naglašava da je ovo jedan od najvažnijih trenutaka u njihovoj potrazi za uništenjem kulta. Lokacija je izolirani samostan, okružen starim magijama i mračnim silama. Čuvari će morati biti na oprezu, spremni na sve vrste iznenađenja koja ih čekaju unutar zidova drevnog zdanja.
Svaka odluka i korak unutar samostana može biti ključan za ishod misije. Čuvari moraju razotkriti mračne tajne koje leže u srcu kulta, bez da se sami nađu zarobljeni u njegovim klopkama. Pripremite se za najopasniju misiju do sada, gdje su granice između prijatelja i neprijatelja, razuma i ludila, istine i obmane tanje nego ikad.
Napomene
Prije same igre potrebno je imati spremnog lika. Teme igre su: istraga, intriga, misterij, slagalica. Obavezni materijali prije igre:
Ako izrađujete lika, obavezno ga je poslati barem 3 dana prije ODG termina. Igra se u 5. ediciji Dungeons and Dragons, u settingu Ravnica (poznati Magic the Gathering svijet preveden u DND 5E), sa likovima 7. razine. Predznanje sistema se preferira radi lakšeg odigravanja. Nije potrebno poznavati setting, no svakako je potrebno pročitati gore navedene dokumente.