Eonpact Keepers VII: Kome zvono zvoni

Popunjeno 4/4 mjesta

Eonpact Keepers

gorehouse

Grijeh nek se preslika rijekom svete krvi po Tvojim ulicama, da bi te Moja Svjetlost odvela u Vječni Mir.

---

Prošla su tri mjeseca od odmazde Kulta Svjetla, stravične ekoterorističke grupacije koja se u malo vremena uspjela uvući u gotove sve pore Ravnice, figurativno i doslovno. Ravnicom vlada 10 cehova, dok se za blagostanje među njima brine Ured Eonskog Pakta, sklopljen prije dvadeset godina nakon zadnje velike invazije na svijet. U dušama žitelja Ravnice opet se nazire nemir - prijetnja ovaj put ne dolazi izvana, nego je duboko usađena u samu srž Ravnice. Kultisti operiraju na svakom koraku, imaju oči i uši posvuda, a njihov utjecaj ide do samih vrha ehelona vlasti ovog svijeta-grada. 

Na vama, Čuvarima, je zadatak da istrijebite ovaj sumorni korov, oplijevite Ravnicu i riješite se ovog problema za sva vremena. Ured Eonskog pakta vode Lavinija Centurios, koja je prije 20 godina bila od velike pomoći tri heroja koji su obranili Ravnicu od odmazde - Lilla Vesk, Callea od Izlazećeg Sunca, te Kyras Thern. Kyras se žrtvovao za Ravnicu prije 20 godina, dok su Lilla i Callea postale predvodnice Eonskog Pakta uz Laviniju. Prije tri mjeseca, tijekom velike odmazde na čitavi Deseti (ujedno i najveći) distrikt Ravnice, Kult Gospinog Svjetla uspio je gotovo sravniti Petu i Šestu oblast Ravnice, gdje se i dan danas vode akcije spašavanja. Premda su ostale oblasti uspješno obranjene - Kult se domogao Lille Vesk, vrsne čarobnice nevjerojatnog intelekta, te je oteo. 

Na usnama Lavinije i Callee je ostalo ime - Moroz. Druid kojeg su poznavali prije 20 godina, koji im je između ostalog pomogao u borbi protiv sila zla - sada je na strani Kulta. Je li to zbog utjecaja Gospe ili Moroz ima vlastitu agendu nije poznato, no primarni cilj Čuvara je ući mu u trag te, ako je ikako moguće, pronaći Lillu živu, zdravu i spremnu na borbu protiv Kulta. 

Na kućne adrese svakog od vas dolazi pismo. Čuvari se već neko vrijeme ne nalaze u svojim redovnim prostorijama za brifinge, već se nalaze na tajnim lokacijama s Calleom i Lavinijom. Isto tako ste vi dobili pismo za novo vijećanje - Grijeh Krvi, podzemni klub u vlasništvu jedne od saveznika Čuvara. Kako je mjesto nalaska u zadnje vrijeme često i početak same istrage, lako se može pretpostaviti da će mjesto istrage biti područje gdje obitavaju Rakdosi, zabavljači, pozivatelji demona i đavla, ali isto tako jedan od cehova Ravnice. 

Čuvari Eonskog Pakta, Ravnica vas zove u pomoć!

Napomene

Prije same igre potrebno je imati spremnog lika. Teme igre su: istraga, intriga, misterij, slagalica.

Obavezni materijali prije igre:

Uvod u Ravnicu

Upute za izradu lika

Ako izrađujete lika, obavezno ga je poslati barem 3 dana prije ODG termina.

Igra se u 5. ediciji Dungeons and Dragons, u settingu Ravnica (poznati Magic the Gathering svijet preveden u DND 5E), sa likovima 7. razine. Predznanje sistema se preferira radi lakšeg odigravanja. Nije potrebno poznavati setting, no svakako je potrebno pročitati gore navedene dokumente. 

Prijave se otvaraju

GM: Ragelance
Igrača: 4