ODGcast, epizoda 15 - Parley

Dobar dan, gusari. Danas pričamo o komunikaciji između dviju strana koje najradije ne bi surađivale, niti se susretale, ali eto, što je tu je. Ukratko sagledavamo kako razni sustavi gledaju na te situacije i kako je dobro pristupiti takvim situacijama. Hint: uvijek je bolje imati pregovore u igri nego ih ne imati.
Parley je riječ dana i predstavlja nenadane pregovore s protivnicima. Takvi pregovori su nužno napeti jer kriva ili loša odluka može značiti smrt ili nešto gore, recimo dugotrajan combat. No, kako riješiti te situacije? Pričati s hobgoblinima i pokušat pronać zajedničku točku? Bacit jedan charisma skill check s diplomacy proficiency? Otvorit stranicu sa social combat pravilima i provest 45 minuta bacajući moćne retorte? Saznajte u epizodi!
Epizoda
Epizodu možete poslušati na Spotifyu ili Substacku; a reći nam svoje mišljenje na našem Discord kanalu.
Spomenuto
- Rolemaster
- White Wolf (Exalted, Storyteller, Storypath)
- Burning Wheel i ostalo
- Dogs in the Vineyard