Breacher Anonymus - A tale from the City and the City
Popunjeno 4/4 mjesta
Duboko u radničkoj četvrti grada Beszela prostorije društvenog centra Karel Reisz utonule su u večernji smiraj. Glavna dvorana koja tokom dana služi kao boksački klub još je uvijek prožeta smradom znoja od popodnevnog vježbanja. Kava u termosici je mlaka, uštipci su odstajali i žilavi, a treperavo zujanje jedne neispravne neonke na stropu samo naglašava tišinu što okružuje desetak ljudi koji se nalaze unutar dvorane. Dok sjede poredani u krugu u starim sklopivim stolcima, nervozno iščekuju savjetnika da započne sastanak. Većina se povlači u svoje misli ili nervozno izbjegava poglede drugih, ali četvero njih je itekako fokusirano te napeto pogledavaju jedni prema drugima. Kao da iščekuju završetak sastanka prije nego li je počeo. Kako i ne bi kad su prije samo par minuta u neobaveznom razgovoru shvatili kako su danas svi počinili isti proboj. U odvojenim susretima tokom zadnjih 24 sata svatko je sreo nju - bezimenu djevojku modre kose sa crvenom aktovkom. U nadrealnom susretu od samo nekoliko trenutaka vidjeli su je, a trebali su je nevidjeti. Trebali su potom nestati, biti odvedeni od strane sveprisutne sile što iz sjene nesmiljeno promatra. Trebao ih je uzeti Breach kao i nebrojeno puta prije, ali nije i sada svatko od njih zna da više nije sam i da drugi dijele njihovu tajnu.
Setting
Radnja se odvija u svijetu prema romanu The City and the City autora China Mieville, u fiktivnom dvojnom istočnoeuropskom gradu Beszelu i Ul-Qomi. Dva moderna grada koja zapravo zauzimaju veći dio istog zemljopisnog prostora, ali se voljom svojih građana (i pod prijetnjom tajne sile znane kao Breach) doživljavaju kao dva različita i odvojena grada. Stanovnik jednog grada dužan je poslušno nevidjeti (to jest, svjesno izbrisati iz svog uma ili izblijedjeti u pozadinu) stanovnike, zgrade i događaje koji se odvijaju u drugom gradu - čak i ako se nalaze u neposrednoj blizini. Ova odvojenost naglašena je stilom odjeće, arhitekturom, hodom i načinom na koji se stanovnici svakog grada općenito odnose. Stanovnike se od djetinjstva uči da prepoznaju stvari koje pripadaju drugom gradu, a da ih zapravo nevide, nečuju i neosjete. Nepridržavanje tih pravila, makar i slučajno, naziva se proboj - teški zločin za građane dvaju gradova, koji se smatra čak gorim i od ubojstva. Podrijetlo ove neobične situacije nije u potpunosti poznato no zna se da ju provodi misteriozna organizacija Breach čiji agenti koriste nadnaravne moći i ovlasti da ulove prekršitelja i provedu nepoznatu kaznu. "Probojnici", kako zovu prekršitelje, nestaju i nikad više ne budu viđeni, međutim, prema djeci i turistima postupa se blaže. Većina proboja rješava se trenutno no moći nadzora nisu apsolutne.
O igri
Na ovom sessionu igraći će preuzeti uloge četvero običnih građana Beszela koji su se upoznali na sastanku potpore za ljude čije je živote na ovaj ili onaj način obilježio Breach. Posebni su po tome što neobjašnjivo posjeduju određene nadnaravne talente (koje skrivaju od javnosti iz straha od progona) i time su otporni na nadzor i utjecaj samog Breach-a. Tokom igre cilj likova je otkriti podrijetlo svojih moći te saznati istinu koja se krije iza opetovanih susreta sa misterioznom djevojkom koja nenadano upada u njihovu svakodnevnicu time ih dovodeći u rizik proboja.
Igra se bavi temom opresije duha i želje za bijegom od sivila svijeta koje potiskuje ljudski um te je osmišljena kao misterij-avantura sa elementima nadnaravnog i psihološkog trilera. Prema tome će se prije početka igre postaviti saferty tools.
Notes
Nije potrebno prethodno poznavanje sustava, likovi su unaprijed napravljeni. Ponijeti olovku, papir, šaku d10 kockica tko ih ima te dobro raspoloženje.
The world is fraught with dangers, from the products of mad science and corporate greed to the perils of lost civilizations. Fortunately, as many of the Talented will tell you, danger is their middle name, and the Æon Society is here to help them put things to right. The only constant in the world is change, and that’s where you come in.
At long last, the Trinity Continuum returns in this new edition with a new system and setting revised from the ground up. Talents: the subtle champions, daredevils of unparalleled skill and luck. Psiads: those able to employ the powers of their own minds to affect those around them. Novas: the stalwart few with the power to alter the very fabric of reality. These Inspired arise in times of need. Few of them will ever sit idly: they seem to be driven to act. Some will be crowned as heroes, others as power-mad aberrations. Which will you be?