Zatvaramo ofišl igranje do 9.mj i idemo na ljetnu pauzu!
ALI! ...

A ako se tek sad susrećete s pojmom ODGcast - blago vama! Imate cijelu prvu sezonu za preslušati, otići na forum i biti general nakon bitke!

Blorb, ljudi! Kako ste? I mi smo dobro.

Nego, na ovoj zadnjoj epizodi sezone pričamo o blorb principu i kako je blorb suprotan od kvantuma.

Da me pitate o čemu smo pričali u ovoj epizodi, pravio bih se mrtav. Ali zato vam Karlo poručuje:

  • Zdravo, danas pričamo o nekom blogu na koji sam naišao i činio mi se zanimljiv. Blog priča o više stvari, ali najviše ga brine ili smeta kako se subverzije klišeja/žanra ustale i postanu toliko očekivane da izgube originalni smisao i sve je na kraju inverzija neke stvarnosti.

Za autora se to primjećuje u sveopćoj pop kulturi i pisanoj riječi, pa se i proširilo do TTRPG-ova.

Ti problemi su:

Hola, danas smo s vama i pričamo o veoma važnoj temi - frakcije. To je riječ koja zapravo znači nešto drugo, ali ju mi koristimo na određen način, kao i mnogi drugi u ovom hobiju. Frakcije su veoma važne i mogao bih pričati o njima satima, no epizoda traje samo 30-ak minuta. Zato ću ovdje poslagat nekoliko zgodnih primjera iz meni dragih igara.

Blades in the Dark

BitD knjiga GM-u daje kao dobro početnu točku sljedeću situaciju:

Dragi naši,

vratili smo se, opet, kao što se i uvijek vraćamo. Sa nama se ovaj tjedan vratio i Ranko, uživo iz svog bunkera s veoma lošom akustikom u kojem čeka sudnje dane.

Naš gost, gorespomenuti Ranko, pomaže nam dokučiti što valja i što ne valja kod kratkih i samostalnih avantura naspram onih koje traju i traju i traju, a možda nikad ne dotraju.

Kakve vi avanture preferirate i što vam smeta kod istih?

Dobro jutro, slušatelji.

Štovana gospodo, danas pričamo o svršecima, o završecima, o koncima, o krajevima, o točci na i i točki. Pridružuje nam se i gdin JobotBobica  a.k.a. Ranko (koji ima doktorat navodno (op. a. nema)) i dijeli što misli o najtužnijim dijelovima igraćih sesija - kada prestanu. No, saznajemo i da se ta tuga mora zaraditi i da je važno postavljati vremenske granice, ograničiti svoju igru kako bi možda bila bolja.

Saznajte više o tome u današnjoj epizodi.

Dobar dan, gusari. Danas pričamo o komunikaciji između dviju strana koje najradije ne bi surađivale, niti se susretale, ali eto, što je tu je. Ukratko sagledavamo kako razni sustavi gledaju na te situacije i kako je dobro pristupiti takvim situacijama. Hint: uvijek je bolje imati pregovore u igri nego ih ne imati.

Zdravo ti tamo, ostani malo i poslušaj. Ovog utorka pričamo o NPC-evima, likovima koje igrači ne igraju, nego ih igra GM, koji je također igrač, i, uz to, igrači nekada mogu igrati NPC-eve. Pa eto. Osim što pronalazimo smisao u svemu tome, dajemo i nadobudnim GM-ovima savjete i istražujemo što čini dobrog, a što lošeg NPC-a. A budu tu i još neke rasprave i pitanja i savjeti i slično.

X