Panika na postaji
Popunjeno 3/4 mjesta
Nakon mjeseci napornog rada, napokon ste se mogli opustiti. Dok ste u svom malom brodu plutatli svemirom natrag prema Zemlji, mislili ste da je sve u redu. Otvarali ste već treću bocu Terraform crnog i nazdravljali godišnjem koji ste rezervirali u all-inclusive resortu na Mjesecu 2 - za opuštanje mišića nema ništa bolje od vrućeg mjesečevog kamenja. No, dok ste bili zauzeti sanjarenjem, na mostu je počela treperiti lampica za gorivo - tek kada je netko od vas naposlijetku pijan oteturao na most, shvatili ste da vam je preostalo jedva išta goriva - sasvim sigurno ne dovoljno za put kući. U redu je, pomislili ste, kada vas je brodsko računalo obavijestilo o svemirskoj postaji nedaleko odavde. Bio je to nekakav luksuzni hotel korporacije Waldorf Astra. Odlično, stat ćete napuniti gorivo i možda pojesti večeru s pogledom na obližnjeg crvenog patuljka i plavog planeta oko kojega postaja orbitira.
Osoblje vas je dočekalo otvorenih ruku - a u njima bilo je oružje. Na putu do pritvora jedva ste uspjeli iz neprijateljski raspoloženih zaštitara izvući neke informacije: na postaji se trenutno nalazi neuobičajeno velik broj visokih dužnosnika i korporativnih vođa te je osiguranje na najvišoj razini. Stoga morate samo pričekati dok ne provjere vaš brod - i vas. Zatvorili su vas u praznu prostoriju dok čekate da završe sa sigurnosnim protokolima. I dalje vas ništa pretjerano ne brine, samo je pitanje vremena kad ćete odjebati odavde.
A onda su započele eksplozije. Kroz čvrsto zatvorena vrata čuli ste vriskove i pucnjavu automatskog oružja na hodnicima. Izlazak je izgleda, postao bijeg.
Notes
Igrači će likove izrađivati na početku igre.
Ukoliko se igra ne dovrši na taj dan nastavit će se za tjedan dana, 27.2.
Originalni Traveller je jedan od prvih znanstveno-fantastičnih RPG sustava, te je prvi put vidio svjetlo dana davne 1977. i od onda je imao puno reizdanja i edicija. Mongoose Publishing 2008. vraća se korijenima igre ali komponira modernije elemente.
Igrači igraju razne likove koji putuju među zvijezdama i upuštaju se u svakakve avanture s naglaskom na "hard" SF koji vuče inspiraciju iz romana autora kao što su Isaac Asimov, Larry Niven, Poul Anderson, Joel Haldeman, Jack Vance i mnogi drugi. Sam sustav je poprilično jednostavan i poznat po načinu kreiranja lika, iako u novijim edicijama likovi više ne mogu umrijeti prije početka igre.