Pitcairn
Popunjeno 3/4 mjesta
Dr. Leland Phillips je poznati antropolog koji je proputovao cijeli svijet, od amazonskih prašuma do sibirskih tajgi i grenlandskih ledenjaka, uvijek pišući o zadivljujućim običajima i kulturama lokalnog autohtonog stanovništva.
U nekom trenutku, tijekom nekog od njegovih brojnih istraživanja ste se upoznali, i iz nekog ti se razloga redovito javljao – nova otkrića, nova putovanja, a i sve knjige koje je ikad izdao su ti poštom stizale na kućnu adresu. Kao osoba koju slava nije iskvarila, uvijek je ostao onaj isti topli starčić znatiželjnih očiju i djetinja osmijeha.
Međutim, posljednje dvije godine od Lelanda ni traga ni glasa. Neki kažu da se umirovio i napokon maknuo od uzbuđenja koja su prožimala cijeli njegov život, a neki da je možda stradao tijekom nekog od svojih brojnih putovanja.
Taman kad ti je Dr. Phillips već u potpunosti ispario iz uma, dočekalo te pismo. Njegov prepoznatljivi krasopis.
Kaže da definitivno nije mrtav, a još manje u mirovini. Trenutno se nalazi na otocima Pitcairn, poznatim kao najizoliranije mjesto na planeti. Kaže da treba tvoju pomoć, ali ne i s čime točno. U pismu je svežanj novčanica, dovoljan da sigurno stigneš na Pitcairn. Leland te moli da dođeš, te da nikome ne govoriš o tome gdje je. Kaže da bi mu to moglo upropastiti sav naporan rad proteklih godina.
Idućeg dana sjedaš na avion, a nedugo potom i na brod. Stići ćeš na Pitcairn kroz koji dan, i vidjeti zašto Leland točno treba tvoju pomoć.
Notes
Mole se igrači Dreada da se prijave za sam session barem 2-3 dana unaprijed, te da u prijavi navedu kontakt (Facebook, mail...). Naime, svaki igrač će dobiti kratki upitnik s par pitanja o svojem liku, te se očekuje da taj upitnik pošalje GM-u (ili ODG-u) prije odigravanja samog sessiona.
U slučaju da netko od igrača ne stigne ispuniti navedeni upitnik, moguće je to odraditi i na licu mjesta prije sessiona.
Prethodno poznavanje sustava nije potrebno.
Dread je survival horror RPG koji umjesto tradicionalnih mehanika bacanja kockica koristi Jenga toranj. Prilikom svake riskantne ili teške aktivnosti likova vuče se pločica iz tornja. Ako igrač sruši toranj, njegov lik umire. Sam sustav ima još par detalja koje ćemo objasniti prije samog sessiona. Sami likovi nemaju tradicionalne statistike, nego se ovisno o njihovim vještinama koje odrede unaprijed određuje koliko je određena aktivnost opasna, tj. trebaju li vući pločicu iz tornja.