Witch Hunt
Popunjeno 4/4 mjesta
Nikome ne možete vjerovati... osim sebi i ostalim lovcima na vještice. U mračnom svijetu gdje povjerenje nestaje, hrabri lovci na vještice znaju da je najopasniji neprijatelj često skriven među njima.
Vrijeme polako prolazi, a zima već kuca na vrata, donoseći sa sobom veliku hladnoću i strah. Izgleda da će ova zima bit najopasnija do sada, te se čini kao da su nadprirodne pojave utjecale na nju. Lovci na vještice, uvučeni u vrtlog nepovjerenja, počinju sumnjati u vlastite prijatelje, možda čak i u vlastite misli jer jedina osoba koja bi mogla takvu opasnost staviti nad njihov vrat je vještica.
Svaki neobičan pogled ili tihi šapat postaju razlog za sumnju, dok se granice između stvarnosti i iluzije zamagljuju. Svaka obična situacija postaje potencijalna zasjeda... a svaki smijeh može biti prikriveni podsmijeh vještice i postaje lagano prijetnja. Lovci su zarobljeni u vlastitoj paranoji, pitajući se tko je zapravo na njihovoj strani, a tko je zapravo neptijatelj. Njihovi umovi postaju žarište unutarnje bitke između razuma i straha, gdje je teško raspoznati istinu od besmislica.
Svaki pogled postaje sumnjičav, a svaka riječ se analizira u potrazi za skrivenim znakovima vještičarenja. Nitko nije pošteđen sumnje. Svaka sjena postaje sumnjiva, a povjerenje je luksuz koji si zajednice ne mogu priuštiti. U ovoj stvarnosti isprepletenoj lažima i tajnama, čak i najjača veza može postati sumnjiva. Najbolji prijatelji se okreću jedni protiv drugih, obitelji se raspadaju pod teretom nepovjerenja, a zajednice... a zajednice polako nestaju zbog pritiska vještičine ruke. Paranoja postaje njihov stalni suputnik, uvlačeći ih sve dublje i dublje u tamu, dok pokušavaju razaznati istinu od laži.
Napetost polako raste, a mi moramo pronaći vješticu!
No, hoćemo li ju stići pronaći prije nego što ona pronađe nas?
Notes
Prije avanture koristit će se tehnika Lines & Veils kako bi se postavila očekivanja i granice, a kroz avanture biti će moguće koristiti X kartu.
Igra ima naglasak na interakciju s likovima i glumu, a manje na borbe i slično.
Koncept avanture je da će igrači prolaziti kroz trideset dana lova na vješticu te na svakom danu imati priliku za interakcije i događanja. Kako se bliži kraj tako će rasti i tenzije sve dok avantura ne kulminira.