Gone Rogue: Mission Three
Popunjeno 4/4 mjesta
U drugoj polovici 21. stoljeća, čovječanstvo se našlo u situaciji bez presedana.
Dovitljivošću i ustrajnošću porazili smo bolesti, siromaštvo, glad, te došli nadomak utopije, pritajenog sna bezbroj generacija. Ostala je samo jedna bolna rana, naša vlastita sklonost krvoproliću i ratovima.
U pokušaju otklanjanja ove posljednje prepreke koja nas je sprječavala u ostvarenju istinski utopijskog društva, ujedinili smo najbistrije umove svijeta. Njihov cilj - pronaći način da ratovi postanu relikt prošlosti.
Nakon brojnih neuspjelih pokušaja, pokrenut je projekt Legardien. Nova vrsta automatiziranih robotskih jedinica, naoružana najmoćnijim naoružanjem i jedinstvenim ciljem sprječavanja sukoba te održavanja mira diljem svijeta. Lišene političkih veza, autonomne i u službi svakog čovjeka, Legardien jedinice su u najkraćem roku prešle put od općeg nepovjerenja i straha do statusa spasitelja, te dobronamjernih vladara.
Čovjek je prepoznao vlastite manjkavosti i prigrlio Legardiene, i time postigao nezamislivo. Društvo bez rata, bez sukoba ili nasilja. Utopija, pod željeznom šakom.
Međutim, neki još uvijek žele povratak u stare dane, kad je čovjek sam kovao svoju sudbinu. Anarhisti, revolucionari, pod nazivom Rogue.
Vi ste Rogue. Zadnja spona otpora protiv Legardiena. Beskompromisni, beskonačno nadjačani i neželjeni od strane slijepaca koji su se pokorili Legardienima, putujete u glavni grad modernog svijeta – Sion. Vaša misija – svrgnuti Legardiene pod svaku cijenu. Bilo da je platili vi sami, ili cjelokupno čovječanstvo.
*
Gone Rogue je hibridan RPG s modernim narativnim mehanikama, te dubokom taktičkom pozadinom. Primarno inspiriran igrama kao što su Blades in the Dark, X-COM i Faster than Light, Gone Rogue pruža brze akcijske scene i taktičke odluke, u tandemu s 'no prep' pristupom i fokusom na zajedničko građenje priče.
Napomene
Nije potrebno prethodno poznavanje sustava. Dođite naoružani kockicama, pisalom i dobrom voljom.
U bliskoj budućnosti u kojoj je čovječanstvo propalo u distopiju, igrači preuzimaju uloge revolucionara pod nazivom Rogue. Njihov je cilj svrgnuti naprednu umjetnu inteligenciju koja vlada svijetom, a na putu do tog cilja ispriječit će im se stotine automatiziranih borbenih jedinica pod nazivom Legardien.
Gone Rogue kombinira moderne narativne mehanike i duboki taktički pristup igranju. Inspiriran ponajviše igrama kao što su Blades in the Dark, XCOM i Faster than Light, Gone Rogue je sustav u kojem je GMu za pripremu sessiona dovoljno tek par minuta, igrači kontinuirano imaju mogućnost usmjeravati priču na više načina, a sve prožeto dubokim taktičkim odlukama za koje nije potrebno ekstenzivno poznavanje svih detaljčića samog sustava.