U zrcalu, nejasno (drugi session)
Sad vidimo u zrcalu, nejasno, a tada ćemo gledati licem u lice. Sada spoznajem nepotpuno, a tada ću spoznati savršeno, kao što sam i sam spoznan.”
— Prva poslanica Korinćanima 13,12
== IGRA SE U TRI SESSIONA : VIDI NAPOMENU ==
Gotovo pedeset godina nakon gubitka finskih pokrajina u ratu protiv Rusije, Švedska se hvata u koštac sa svojim slabostima i čini sve napore da se modernizira i okrene budućnosti. Grade se tvornice i željezničke pruge, unapređuju se načini obrade zemlje, država se bori protiv korupcije i spore birokracije. Također, budućnost znači i zaborav za stare, primitivne, pogane navike, te okretanje prema znanosti i pravim kršćanskim vrijednostima. Bez sumnje, vrijeme je velikih promjena.
U malom mjestu Väderstad priprema se proslava svršetka ljeta 1863. godine. Glavni specijalitet su rakovi iz jezera Tåkern, seljani se raduju tradicionalnoj “igri lampiona”, a vlasnik najvećeg imanja u selu, Torsten Vallsberg, posebnim gostima ponovno će pripremiti uživanje u svojoj laterni magici s novim slikama koje je nabavio od najpoznatijih talijanskih majstora.
No, proslava samo gura pod tepih probleme s kojima se Väderstad suočava u zadnje vrijeme. Neobične smrti i nestanci mještana postaju sve češći, a mnogi pričaju o vješticama ili šumskim duhovima koji su začarali selo. Nitko ne zna što se stvarno dešava. Pastor Lindblom tvrdi da je jedini izlaz vjera u Boga. Ali nasljednica imanja, Malin Vallsberg, uvjerena je da postoji samo jedno rješenje — istina.
Notes
Vaesen je igra u kojoj igrači igraju članove društva koje istražuje neobične pojave i bića iz tradicionalnih narodnih priča u skandinaviji u 19. stoljeću. Istražitelji posjeduju takozvani “Vid” (The Sight) koji im omogućuje da vide ta čarobna stvorenja u nekim situacijama. Igra se igra kao istraživanje misterije, ali ima i elemente strave, a priča bi mogla sadržavati i puno RP scena.
IGRA SE IGRA U TRI SESSIONA, sva tri u ODG terminima:
- 1. session – ponedjeljak, 23. I.
- 2. session – petak, 27. I.
- 3. session – ponedjeljak, 6. II.
Molim da se prijavljuju igrači koji misle da mogu igrati u sva tri termina. Ako se slučajno dogodi da netko otpadne zbog više sile, može se zamijeniti novim igračem, ali za najbolje iskustvo istraživanja misterije preporuča se igrati sve sessione.
Igrači će na početku sessiona birati prethodno napravljene likove.
Scenario je djelomično inspiriran likom i djelima švedskog redatelja Ingmara Bergmana.
In dark forests, beyond the mountains, by black lakes in hidden groves. At your doorstep. In the shadows, something stirs. Strange beings. Twisted creatures, lurking at the edge of vision. Watching. Waiting. Unseen by most, but not by you. You see them for what they really are.
Vaesen.
Welcome to the Mythic North – northern Europe of the nineteenth century, but not as we know it today. A land where the myths are real. A cold reach covered by vast forests, its few cities lonely beacons of industry and enlightenment – a new civilization dawning. But in the countryside, the old ways still hold sway. There, people know what lurks in the dark.
They know to fear it.
Vaesen – Nordic Horror Roleplaying is based on the work of Swedish illustrator and author Johan Egerkrans, Vaesen presents a dark Gothic setting steeped in Nordic folklore and old myths of Scandinavia. The game mechanics use an adapted version of the award-winning Year Zero Engine.